Mount & Blade II: Bannerlord’un çok oyunculu modu nasıl olacak?

Haberler admin 188 Okundu
sponsorlu reklam

Mount & Blade II: Bannerlord'un çok oyunculu modu nasıl olacak?

Mount and Blade II: Bannerlord‘da çok oyunculu modu ile ilgili yeni bilgiler paylaşıldı. Haftalık blogda, bambaşka ülkeler öbür oyun modlarından ayrıcalıklı olacak şekilde mi hazırlandı, yoksa bütün ülkeler birçok bağlamda dengelenmiş bir şekilde mi eşleştirildi bu sorulara cevap verildi

Mount & Blade II: Bannerlord ne vakit çıkacak?

Taleworlds geliştiricisi Paul Kaloff çoklu oyuncu modu ile ilgili şu ifadeleri kullandı;

 “Fazla oyunculu modun dengelenmesi çalışmalarımın yanında tek oyunculu ve fazla oyunculu sahneler hazırlama üstünde çalışıyorum. Çok oyunculu sahnelerin, üzerinde yoğunlaşmamı gerektiren, azıcık daha farklı bir iş akışı var. Ilk kağıt konseptinden sonra editöre geçiyor ve karakterinizin doğduğu yerden “İlgili alana” yürüyebilmesi/at sürebilmesi için zorunlu, ölçülmüş yollarla bölümün kabaca bir açık kutu (whitebox) versiyonunu hazırlıyorum. Bunun ardındaki açıların ve boyutların dürüst olmasına odaklandığım daha detaylı bir açık kutu versiyona geçiyorum. Bölümü açık kutu olarak görmek, testlerden gelen geri bildirimlere tarafından mesken değişiklikleri yapmayı kolaylaştırıyor. Bu keza benim, açık kutuları hakiki içeriklerle değiştirdiğimiz ve daha çok görsel özelliklere odaklandığımız kaplama aşamasında kendimi pozitif olarak kısıtlamama ve zamandan tasarruf etmeme muavin oluyor.”

“Ülkeleri her senaryoda mümkün olduğunca eşit yapmak için çalışıyoruz. Çok oyunculu modu tasarlama şeklimiz, bunun gerçekleşmesi için bize çoğu fırsat sunuyor. Her bir birlik sınıfı için: özel ekipmanlar, eşya avantajı, yetenek avantajı ve zırh + hız değerleri (sonraki soruda detaylara değineceğim) var. Bu bizim, birimlerin pozitif enerjik ya da zayıf olduğu durumlarda dengeyi ayarlamamıza ihtimal verir. Daha açık bir örnek olarak kuşatma için ülkelerin savunmaları gereken özel haritalarımızın olması verilebilir. Vlandia’nın fazla gizli bir kale planı olabilirken, bir Khuzait kalesi atlı okçuların abluka kampına bir anda saldırıp çarpışmalarını sağlayacak geniş bir avluya sahip olabilir.

Tüm bunların yanında ülkelerin birbirinden bambaşka oynanabilmelerini istiyoruz. Ülkeler, oyuncuların ekip bazlı modlarda oynayış stillerini ve stratejik yaklaşımlarını değiştirmelerini gerektirecektir.”

Sosyal Ağlarda Paylaş

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir